appemon

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

مزایای ساخت اپلیکیشن برای بیزینس ها

یکی از مزایای طراحی اپلیکیشن برای بیزینس ها ارتباط مستقیم با همه کاربرانی که برنامه شما را نصب کرده اند می باشد و همچنین می توان به 

تشویق مشتریان برای خرید از طریق اپلیکیشن موبایل بدون خروج از خانه اشاره کرد

اپلیکیشن چیست؟

نرم افزارهای موبایل را اپلیکیشن می نامند. که گاهی اوقات به اختصار اپ نامیده می شود. همه ما روزانه از بسیاری از برنامه های خاص تلفن استفاده می کنیم. برای نصب اپلیکیشن های مختلف یا به روز رسانی این اپلیکیشن ها باید وارد پلی استور یا کافه بازار شوید. وظیفه اپلیکیشن ها این است که روی گوشی نصب شوند و نیازهای ما را راحتتر برطرف کنند.

 

آیا داشتن اپلیکیشن برای تمام کسب و کارها مناسب است؟

ساخت اپ موبایل مزیت های زیادی دارد، زیرا کانال ارتباطی جدیدی با مخاطب است. باید کسب و کار و مخاطبان خود را بررسی کنید و ببینید آیا این کانال ارتباطی برای شما مناسب است یا خیر. حضور مشتریان در فضای اینترنت را بررسی کنید و با کدام کانال های ارتباطی راحت تر ارتباط برقرار می کنند؟ به طور کلی، کاربران 86 درصد از زمان خود را در برنامه های تلفن همراه و تنها 14 درصد از زمان خود را در وب سایت ها صرف می کنند.

مزیت های داشتن اپلیکیشن

1.شاهد افزایش فروش خود هستید

شما می توانید با داشتن یک اپلیکیشن که سایت ویرا طراحی می کند ارتباط نزدیک و نزدیک تری با مشتری داشته باشید زیرا به طور دائم روی صفحه گوشی او و جلوی چشم او هستید. صاحبان برنامه معمولاً از طریق روش های زیر با کاربران خود ارتباط مستمر دارند:

تبلیغات، جوایزها و تخفیف

امکان خرید و پرداخت از طریق اپلیکیشن موبایل

ارسال نوتیفیکیشن

2- با داشتن اپلیکیشن مخاطبان خود را بیشتر میکنید.

یکی از مزایای داشتن اپلیکیشن امکان عرضه آن در بازارهایی مانند کافه بازار و یا گوگل پلی است، زیرا کاربران با جستجو در این پلتفرم ها از اپلیکیشن کسب و کار شما مطلع می شوند. بنابراین، مخاطبان شما رشد پیدا میکنند و به سایت محدود نمی شوند. شما میتوانید با استفاده از گیمیفیکیشن در قسمت معرفی به دوستان در برنامه، می‌توانید به سرعت شاهد افزایش نصب برنامه باشید. برای تسریع در روند معرفی نیز می توانید جایزه یا تخفیفی برای افراد در نظر بگیرید مانند اپلیکیشن ایرانسل من.

3. با داشتن اپلیکیشن تبلیغ برندینگ انجام می دهید

اکثر شرکت های موفق و محبوب دنیا علاوه بر وب سایت، اپلیکیشن هم دارند. زیرا برای آنها ارتباط نزدیک با مخاطب و ماندن در ذهن مخاطب مهم است. نصب اپلیکیشن بر روی گوشی مخاطبان به معنای بیشترین ارتباط بین شرکت ها و مشتریان است. علاوه بر این می توانید از اپلیکیشن موبایل برای بازاریابی اینترنتی کسب و کار خود استفاده کنید و توجه مخاطبان را به برند خود جلب کنید.

4. با داشتن اپلیکیشن همیشه در دسترس هستید

شما می توانید با طراحی اپلیکیشن مخصوص حوزه کاری خود، محصولات و خدمات خود را با کاربران به اشتراک بگذارید تا این خدمات همیشه در دسترس کاربران شما باشد. اگرچه ممکن است برنامه ها برای انجام بیشتر کارهای خود به اینترنت نیاز داشته باشند. اما می توانند محتوا و ویژگی های اصلی را در حالت آفلاین به کاربران ارائه دهند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی