appemon

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

یکی از راه حل هایی که امروزه می تواند شما را سودآورتر کند طراحی اپلیکیشن است. با این کار، نه تنها مشتریان قدیمی خود را شگفت زده می کنید، بلکه می توانید روی مشتریان جدید نیز حساب کنید. زیرا امروزه بیشتر فعالیت ها از طریق اپلیکیشن های موبایلی انجام می شود. همچنین تعداد کمی از افراد کارهای روزانه خود را به صورت حضوری انجام می دهند. یکی از اپلیکیشن های شناخته شده در این زمینه را می توان دیجی کالا دانست که توانسته پاسخگوی نیاز اکثر افراد جامعه باشد.

نمونه خارجی این مدل آمازون است که نشان دهنده حضور همه مردم جهان است. با طراحی اپلیکیشنی برای کسب و کار خود، می توانید از مزایایی بهره مند شوید که تا به حال به آن فکر نمی کردید. این مزایا شامل لیست زیر است:

  • شناسایی بازار هدف و تمرکز بر آن با طراحی و ساخت اپلیکیشن امکان پذیر می شود.
  • لازم نیست استراتژی های جدید را امتحان کنید. در عوض، سعی کنید با انتخاب استراتژی های موفقیت آمیز آزمایش شده در پروژه خود، هدفمندتر به جلو حرکت کنید.
  • وقتی اپلیکیشن را طراحی می کنید. علاوه بر مشتریان محلی خود، می توانید روی مشتریانی از سراسر شهر و حتی استان های دیگر حساب کنید.با این کار افراد بیشتری می توانند از شما خدمات دریافت کنند و شما می توانید روی نمونه کارها و سرعت خود تمرکز کنید.
  • گاهی اوقات مشتریان ممکن است شما را فراموش کنند یا از برنامه شما بازدید نکنند. شما می توانید آنها را از تخفیف ها و حراج های برنامه ریزی شده از طریق پوش نوتیفیکیشن مطلع کنید و آنها را تشویق به خرید کنید.
  • بستر انجام تمامی کارها به صورت آنلاین و اینترنتی فراهم شده است. شما می توانید با ایجاد توانایی خرید آنلاین برای مشتریان، در زمان خود و آنها بسیار صرفه جویی کنید. این امر رضایت مشتریان را جلب می کند و به رشد کسب و کار شما کمک می کند.
  • با شروع این فرآیند، خطاها و مشکلاتی را خواهید دید. حل این مشکلات بسیار ساده تر از مشکلات فیزیکی است. به عنوان مثال، زمانی که فروش شما کم است، می توانید با بهینه سازی استراتژی فروش، رونق کسب و کار خود را بیش از پیش سازماندهی کنید.

 

تعامل بیشتر با مشتری هنگام طراحی اپلیکیشن


وقتی اپلیکیشن را طراحی می کنید. شما می توانید از بستر ارائه شده توسط اینترنت استفاده کنید تا مشتریان بیشتری با کسب و کار شما آشنا شوند.با داشتن اطلاعاتی در مورد مشتری از جمله منطقه مسکونی، گروه سنی کاربران خدمات یا محصولات شما و جمعیت استفاده کننده از اپلیکیشن. می توانید روی فروش یک محصول خاص به نوجوانان تمرکز کنید یا خدماتی را ارائه دهید که برای افراد مسن مفید است.


داشتن این اطلاعات می تواند اجرای بهترین استراتژی رشد ممکن برای کسب و کارتان را برای شما دشوار کند.

زمانی که بدانید چگونه بهترین استراتژی را اجرا کنید، می توانید تعامل بهتری با کاربر داشته باشید. از طریق این تعامل، مشتری با نرم افزار شما احساس راحتی بیشتری می کند و در نهایت به یک مشتری وفادار تبدیل می شود.

 

بازگشت سرمایه با طراحی اپلیکیشن


بحث های زیادی در مورد سرمایه گذاری در طراحی اپلیکیشن وجود دارد. یکی از مشکلاتی که افراد را در این کار ناامید و نگران می کند، نبود بودجه کافی برای انجام این کار و نگرانی از نحوه بازگرداندن سرمایه است.

بر اساس تحقیقات اخیر، میزان سرمایه گذاری در این کار مشخص شده است. این کمتر از یک درصد درآمد کسب و کار است.

 در ابتدای هر کاری ترس وجود دارد، انجام این کار از دیگران مستثنی نیست و دغدغه های خاص خود را دارد.اما وقتی فرآیند را شروع کردید. در کمترین زمان متوجه خواهید شد که نه تنها فروش شما افزایش یافته است، بلکه توانسته اید گام محکمی در برندسازی بردارید.

 

بنابراین در نتیجه سرمایه گذاری در طراحی اپلیکیشن، جدای از هوشمند بودن، باعث افزایش فروش و افزایش مشتریان شما می شود. همچنین می توانید در اینترنت به طیف وسیع تری از مخاطبان دسترسی پیدا کنید.
 

با طراحی اپلیکیشن در هزینه و زمان صرفه جویی کنید


هنگام طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارتانیکی دیگر از مزایای طراحی اپلیکیشن صرفه جویی در زمان است. با این کار در واقع زمان بیشتری برای مدیریت امور مهم خواهید داشت.

  • ۰۱/۰۹/۲۷
  • mahsa rabiee

اپ

اپلیکیشن

طراحی_اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی