appemon

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

با مهاجرت مردم از رایانه به دستگاه های تلفن همراه، چهره اینترنت نیز در حال تغییر است. بازار تلفن های همراه و برنامه های کاربردی در حال توسعه است. در دهه گذشته، استفاده از اپلیکیشن ها در سطح جهانی افزایش یافته است. این موضوع ارتباط مستقیمی با افزایش استفاده از تلفن های هوشمند تا پایان سال 2020 دارد که تعداد کاربران تلفن های هوشمند به 3.5 میلیارد نفر رسید. تقاضا برای برنامه های مختلف نیز افزایش یافته است. افرادی که به دنبال اطلاعات هستند، برنامه های مرتبط را خریداری می کنند و آنها را با علائم تجاری شناسایی می کنند.

درواقع با اپلیکشن‌ها این امکان برای شما پیش می‌آید که سرگرمی‌هایی درباره کسب و کار خود ایجاد نماید که با این سرگرمی‌ها کاربران خود را حتی بدون ارائه مشوق‌های آشکار، درگیر نگه دارید. 

 

مهم‌ ترین دلایل استفاده از اپلیکشن‌ ها

1. مشتریان شما متقاضی هستند

مطالعات به وضوح نشان می دهد که کاربران تلفن همراه برنامه های نصب شده روی تلفن همراه را به برنامه های وب سایت ترجیح می دهند. شاید تا به حال به این نکته توجه نکرده باشید، اما این نیاز زمانی آشکار می شود که مشتریان بپرسند آیا اپلیکیشنی برای محصولات خود دارید یا خیر. در واقع با نصب اپلیکیشن مناسب به مشتریان خود این فرصت را می دهید که بدون نیاز به مراجعه به وب سایت و تنها از طریق تلفن همراه خود با محصولات و خدمات شما آشنا شوند.

 

2. ارتباط مستقیم با مشتریان خود

یک اپلیکیشن می تواند به طور خودکار اطلاعات و محتوا را برای مشتریان خود نمایش دهد. این اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد که مستقیما با مشتریان ارتباط برقرار کرده و درخواست های آن ها را مشاهده کنید.

 

3. اطلاعات خود را دقیق و به روز نگه دارید

با گذشت زمان، عمر محصول کوتاه می‌شود و فشارهای رقابتی شدیدتر می‌شود و با تغییر شرایط اقتصادی، به‌روز نگه داشتن اطلاعات محصول و قیمت می‌تواند یک چالش باشد. البته این تغییر اطلاعات در وب سایت شما اتفاق می افتد. اما آیا واقعا به شما و مشتریانتان در فروش کمک می کند؟ در مورد مشتریانی که گوشی های هوشمند را به سیستم های خود ترجیح می دهند چطور؟

 

4.می توانید با مشتریان خود در تماس باشید

ماهیت تعاملی اپلیکیشن جذب مشتریان و ایجاد انگیزه در آنها برای نصب اپلیکیشن و استفاده از محصولات توسعه دهنده است.

 

5. به رقابت ادامه دهید

تقریباً هر شرکت بزرگ اکنون یک یا چند برنامه تلفن همراه را برای مشتریان خود ارائه می دهد. اما هزاران شرکت کوچک و متوسط ​​نیز وارد این بازی شده اند و در حال رقابت هستند. پس بهتر است قبل از اینکه برای توسعه کارتان دیر شود وارد این رقابت شوید.

 

6. تیم فروش خود را برای سفارشات آماده و توجیه کنید

هنگام سرمایه گذاری در یک برنامه تلفن همراه، باید فروشندگان خود را به روز نگه دارید، فروشندگان شما نیاز به دسترسی فوری به آخرین محصول و اطلاعات قیمت دارند.

 

کلام آخر

 

 از آنجایی که علم هر روز به سمت تسهیل استفاده از هر چیز می‌رود طبیعی است که افراد بیشتری از اپلیکشن‌ها برای خرید کالا یا استفاده از خدمات استفاده کنند تا هم در وقت صرفه‌جویی کنند، هم بتوانند اجناس بیشتری را با هم مقایسه کنند و هم راحت بتوانند خرید نمایند. کسب و کارها هم برای اینکه از رقابت عقب نمانند می‌توانند از اپلیکشن‌ها به عنوان یکی از راه‌های افزایش مشتری استفاده کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی