appemon

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

امروزه, استفاده از دستگاه های تلفن همراه, برای صنعت املاک و مستغلات در حال افزایش است. طراحی اپلیکیشن املاک و مستغلات, یک سرمایه گذاری سودآور در این صنعت است. نمایندگان فروش از اپلیکیشن های املاک برای کارهای روزانه, تماس, هماهنگی با مشتری و فعالیت های بازاریابی استفاده می کنند. تحقیقات نشان می دهد, 73% از خریداران ابزار های دیجیتال مانند: وب سایت و اپلیکیشن ها را برای جستجوی املاک استفاده می کنند.

بازار, همیشه مایل به پذیرش فناوری های نوین و سازکار با چالش های موجود است. در نتیجه صنعت املاک و مستغلات, برای ایجاد برنامه های موبایل مناسب است. راه حل های بازاریابی دیجیتال, به کارشناسان فروش املاک کمک شایانی می کند. 

 

توسعه و طراحی اپلیکیشن املاک

طراحی اپلیکیشن املاک, کسب و کار املاک و مستغلات شما را از سایر رقبا متمایز می سازد. اگر اپلیکیشن شما جذاب تر و مفید تر باشد, احتمال انتخاب آن توسط مشتریان بیشتر است. 

فرآیند فروش سریعتر

نمایندگان می توانند, با استفاده از طراحی اپلیکیشن املاک سفارشی, فرآیند فروش سریعتر داشته باشند. پست های کوتاه برای ارائه جزئیات هر ملک ایجاد نمایید, و اسناد را از طریق امضا دیجیتال انتقال دهید. نمایندگان از طریق اپ های املاک داده ها, تجزیه و تحلیل های زمان واقعی مشتریان را جستجو جمع آوری می کنند. آنها از این اطلاعات, برای جمع آوری مشخصات خریداران و محدود کردن جستجو استفاده می کنند.

 

تجربه کاربری

کاربران, از تجربه شخصی کار با اپلیکیشن املاک لذت می برند. آنها می توانند املاک مورد علاقه خود را ذخیره کنند, و اطلاعات دقیق تری درباره آن کسب نمایند. همچنین, بررسی لازم برای دریافت وام مسکن را انجام دهند. تجربه کاربری ارزشمند, رضایت بیشتر مشتری را به دنبال خواهد داشت. طبق تحقیقات, اپلیکیشن های املاک و مستغلات دو برابر بیشتر از وب سایت ها توجه کاربران را جلب می کند.

اتوماسیون وظایف

طراحی اپلیکیشن املاک, کارگزاران را قادر به واگذاری وظایف زمان بر به نمایندگان می سازد. از طریق چت آنلاین, اطلاعات را بلافاصله در اختیار کاربران قرار دهید. خریداران با استفاده از اتوماسیون اطلاعات خانه های جدید را دریافت می کنند و پیشنهادات خود را ارسال می کنند.

 

 

مدیریت اپلیکیشن املاک

اپ های املاک اطلاعات کلی از آنچه در مورد املاک می گذرد, را در هر زمان به مدیران فروش ارائه می دهند. مدیران از اپلیکیشن املاک برای مشاهده درخواست های خرید و فروش استفاده می کنند. همچنین,  زمان سر رسید پرداخت و تجزیه و تحلیل کسب و کار خود را بررسی می نمایند.

 

خرید یا اجاره خانه

خریداران با وارد کردن معیار های خود مانند: مکان, متراژ, قیمت و امکانات خانه جدید خود را جستجو نمایند. نتایج براساس نیاز های کاربران نمایش داده می شود, و اطلاعات دقیقی از فهرست ارائه می شود. طراحی اپلیکیشن املاک سفارشی, نیاز های مشتریان و مالکان را بر طرف می نماید.

 

کمک به نمایندگان فروش املاک

طراهی اپلیکیشن املاک, به منظور دستیابی به اهداف مختلفی انجام می شود. اهدافی مانند: برقراری ارتباط با مشتریان, مدیریت اسناد و ساده سازی فرآیند فهرست بندی را محقق می سازد. اپ های املاک, بار کاری نمایندگان فروش را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد, و روند کار را ساده می سازد. برنامه های موبایل دارای ویژگی های ارتباطی, مدیریت برنامه, پایگاه داده فرم ها, گزارش های خودکار و فهرست املاک است.

 

ارزش گذاری خانه

با استفاده از داده های فروش املاک در گذشته, نمایندگان املاک ارزش واقعی آنها را تجزیه و تحلیل و قیمت گذاری می کنند. این اطلاعات برای پیش بینی ارزش املاک در آینده, و تعیین عواملی برای هدایت این پیش بینی ها استفاده می شود.

 

تور های مجازی

فروشندگان و نمایندگان از تور های سه بعدی, برای ارائه تجربه واقعی از مشاهده آنلاین املاک استفاده می کنند. طبق تحقیقات, املاک دارای تور مجازی 32% بیشتر از سایر املاک مورد توجه خریداران قرار می گیرند. همچنین, بیش از 80% خریداران به جستجوی املاک دارای تور مجازی علاقه نشان می دهند.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی